Friday, September 25, 2009

Rudi & Marli - Save the Date

There are wayyyyy many reasons why I love what I do, but … Rudi and Marlie are the type of people who through real bottom-of-tummy-laughing-silly-pleasure made every second spent behind my lens ridiculously happy. Thank you for braving the cold weather. I was smiling all the way. Thanks! more for understanding my “funny speak” – struggling to get words out as fast as the colours, lights and my ideaaaaaas rush through my mind – at some point in every shoot words start falling out of my mouth, but in no way is it at all coherently. But its my lingo J and you were awesome enough to “get” what I was trying so hard to get out. Marlie.. your smile lights up the sky. Rudi… as expected you made blue steel a reality. I Cannot Wait.. for the big day.
Love & Light
Retha

































































5 comments:

Unknown said...

Hoe awesome is die fotos nie. Moet se jy het elke oomblik briljant vasgevang. Ons het dit ongelooflik baie geniet en kan nie wag om die groot dag ook saam met jou te doen nie.
Jy het jouself weereens oortref.
Marli en Rudi

bruce said...

you rock..

Janneke said...

OH MY LIFE!!! Die fotos is sooooo STUNNING!!! Sjoe sus, jy lyk beautiful, absouluut beeldskoon en Rudi lyk ook mooi!!! Dis sooo addictive om na die fotos te kyk, want die liefde wat daaruit spruit is soooo mooi. Ek is soo bitter opgewonde saam met julle en kan nie wag vir julle groot dag nie!!! MAG JULLE VERHOUDING NET AANHOU BLOM!!!

Anonymous said...

WOW!!! Julle lyk onbeskryflik mooi! So stralend en gelukkig en verlief. Dis die mooiste fotos wat ons in n lang tyd gesien het, mens wil net nie ophou kyk nie. Die een is mooier as die ander een. Julle is regtig n stunning couple!!!
Mamma en Annemi

Anonymous said...

Ek het niks minder van jou verwag nie rooms, absoluut stunning!!! Ou Rudi het homself nogal oortref of dalk net 'n baie goeie fotograaf?! *martlie